Sukan JKN at Terengganu (Part 2)

Leave a Comment
Hye all...
Lets continue our story...

2nd day at Terengganu....
Majlis Perasmian Sukan...

As usual...
Kalau Majlis Perasmian mesti la ada perbarisan dan ucapan-ucapan dari tetamu terhormat...

Tapi...
Aku tak ambil pictures sangat...
Dari ambil pictures orang yang aku tak kenal...
Baik snap pictures sendiri..haha~






Kebetulan tak ada game setelah selesai perasmian...
So...
Just have a good rest before next game...

Hari ke-3 dan ke-4 pertandingan peringkat kumpulan...
So...
Berkampung lah kita di Stadium Negeri Kuala Terengganu...


Am I playing badminton...??
Yes....
Sebab tak cukup orang...
Terpaksalah aku jadi bidan terjun...

Ingatkan jadi simpanan je...
Lastly...
Tak cukup orang..terpaksa lah aku tunjuk skill badminton aku ni...haha~




Gambar tak berapa banyak..
Sebab...
Tak ada yang gila selfie...haha

Yang ada just a few with Selangor Team...
Menang or kalah...??
No need to know about the result i think...haha



This picture was taken after our game...
Bus tak datang ambil kitorang...

Sebab...
Terpaksa hantar team lain pergi tempat lain...
For their match...

So...
Terpaksa la kami ber-14 (exclude driver) naik van...

Tapi...
Nasib baik dekat je Stadium Negeri dengan Primula Hotel...
Huh...

Okey...
Done for this entry...
Malas nak menaip sebenarnya...

So...
Kita sambung Part 3 ye..last part...
Promise....haha~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: