danb0ard...???

Leave a Comment
kalau baca tajuk je boleh faham ker...???
aku pun tak tau sebenarnya 'Danboard' tue apa...???

until....



hari nie la....
sebenarnya aku dah pernah tengok benda nie....
tapi....
tak tau nama dia.....

dekat mana...??
dekat office....
ada staff dekat office aku ada danboard nie....
who...?? SK la....hehe~
ada 2 or 3 buah kot....

so....
aku pun search la....
cari punya cari...
akhirnya tau juga thats things is 'danboard'
comel and ringkas....
thats my 1st perception...

okey...
nie defination dia.....

Danboard (ダンボー) is a cardboard box robot. It's as low-tech as one can possibly get I think. In fact, its not actually a robot at all....

then....
apa lagi....
jom layan picture yang aku search nie....
comel la bagi aku...
bagi korang aku tak tahu ler.....






for more picture taip je la 'Danboard'
dekat Google or Yahoo ....

menarik kan....
kotak je pun boleh jadi sesuatu yang cantik and menarik...
kalau kita pandai nak komersial kan....
just need an idea and innovation....
tapi...
idea and innovation tue la yang susah sebenarnya....
bukan semua orang ada....

so...
thats all....
adi0s~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: