banjir....!!!??

Leave a Comment
okey....
jom nak cerita story terbaru sikit....hahah....
nie cerita bukan cerita banjir macam dekat kawasan pantai timur....
rumah aku banjir versi baru....
tingkat atas yang banjir....
bukan tingkat bawah.... =P

sebab...?
bumbung rumah terbang masa hujan hari tue....
angin kuat sangat sampai melayang 3 keping bumbung rumah aku....
so....
setiap kali hujan akan bocor la....
kalau bocor sikit-sikit tak pe la....
nie sampai 3 keping confirm la besar....


-pix sebenar tak sempat nak ambik...so main rembat kat blog mana ntah...haha-

dari tingkat atas ke tingkat bawah....
air jatuh masuk dalam bilik dekat atas....
then....
yang mana tak menitik masuk dalam baldi jatuh dekat lantai....
lantai pulak kayu....
tembus la pulak kat tingkat bawah.....haha~

nak buat macam mana rumah dah reput....
(bukan rumah aku...rumah sewa so boleh la mengata kan...hehe)

nasib baik dah repair....
kalau tak memang kerja dok menadah air hujan je la...hahah~

*apa la yang aku dok melalut nie...main suka hati je taip....nasib engkau la labu...huahuahua~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: