BOMBA...!!!

Leave a Comment
nak cerita pasal apa....???
tak dak story sangat sebenarnya....

just tetiba teringat pasal hidup aku.....
sebenarnya....
hidup aku tak lepas dari perkataan bomba....
ye ke tak lepas.....
padahal 2 benda ja pun....

1st masa aku kecik-kecik dulu.....
tangan aku patah sebab hos bomba....
ala yang dekat dalam bangunan tue....




2nd....
yang terbaru nie la.....
tak pasal-pasal pergi langgar pili bomba yang dekat tepi jalan tue....
hahahah


just....
Pak Manaf kata....
memang tak betul la kalau tak pasal-pasal pergi hentam kereta bomba....haha
lori bomba tue mana pernah jalan atas jalan tanpa siren kot....
memang aku tak betul la kalau aku pergi langgar...hahah



and....
tetiba terpikir.....
aku ada jodoh dengan anggota bomba ka nanti...hahahah~
tetiba bertukar jadi gila....

p/s:bulan Disember aku tak pergi kerja langsung...kang tetiba dapat surat berenti ja...sekarang dah seronok duduk rumah macam tak mau pergi kerja plak...malas mai dah...hahaha~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: