4H3M di Hospital Kulim

4 comments

Ku sangkakan panas berpanjangan….
Rupa-rupanya hujan batu jatuh atas kepala…haha

Adoi….
Ingatkan dah sihat dah lepass accident hari tue….
Rupa-rupanya Tuhan nak suruh aku duduk wad jugak..huhu

Hari sabtu aka 05.11.2011….
Cuti weekend meaning that tak kerja la kan….

So…
Aku pun ajak je la Pak Manaf pergi Klinik Kesihatan…
Konon-konon nak check kaki la….
Luka dah OK tapi macam ada gelembung pulak….
And…
Ada air keluar pulak dari bekas jahit tue….
Takut la jugak ada apa-apa nanti….

Bila check dekat klinik dia pun tak tau kenapa….
Lastly…
Dia bagi surat rujukan je….
Suruh pergi hospital terus….

So…
Nak tak nak kena pergi jugak la….

Pergi hospital….
Ambik x-ray etc….
Then…
Tak pasal-pasal dia kata kena masuk wad…..
What…..??!!
Jangkitan kuman dekat luka…!!adoi…




Dah la esok nak raya haji aka raya korban….
Memang kena berkorban betul aku tahun nie….
Sampai kena raya dekat hospital…

 

 Hari Sabtu (05/11/11)
Just settle kemasukan ke wad….
Ambik sample darah….

Hari Ahad (06/11/11)
Doctor start buang air bias dekat kaki aku….
Kakiku dah mengecut seperti sedia kala…haha
Hari Isnin (07/11/11)
Air bisa datang kembali..huhu
Walaupun sikit tapi dia tetap ada jugak…
So…doctor nak bagi balik pun tak jadi…huhu

Hari Selasa (08/11/11)
Air bias dah berkurangan dari semalam….
Macam mana tak berkurang….
Asyik masuk antibiotic je dalam badan aku….
Sampai lebam tangan aku…huhu
So…dah sihat meaning boleh balik….




Tapi….
Benda yang paling best…
MC aku dari 05/11/11 sampai 22/11/11….
Gila punya lama…..
18 hari kot…..
Memang makan gaji buta la aku bulan nie….

Tapi…
Aku pergi jugak kerja kot….
Tak best la pulak rasa….
Baru start kerja dah dapat MC sampai 18 hari….
Nanti tak pasal-pasal kena pecat pulak..haha


24/11/11 next appointment
So…yang nie memang wajib ponteng dah…huhu

So….
Hopefully lepas nie aku sihat macam biasa…
Boleh buat aktiviti macam biasa…
And…
Yang paling penting…
Tak nak masuk wad dah…huhu

Doakan aku ye kawan-kawan….
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 cOnteNgan:

Syuhada Nur Ekhwan said...

sakit ape?

haNna maNaf said...

jangkitan kuman kt luka...x ckup antibiotik kot..huhu

Anonymous said...

nape x khabarkan pd kami? sakit senyap2 je..jaga diri elok2...

haNna maNaf said...

sakit kna snyap la...x kn org sakit bising2 plak kot....nak kna gtau ek...tp gtau sp....haha