hui jia de you huo...??

2 comments
kalau baca tajuk mesti tak paham apa-apa kan...??
aku pun tak paham sebenarnya....hehe~
tapi nie la cerita Cina aka drama yang ak tengah tengok dekat TV2 sekarang....
TV2 at 6.00pm....
try la tengok...BEST....!!!

tajuk dia Hui Jia De You Huo....
aka Kepulangan....
(subtitle dekat TV2 tulis macam tue...)
tapi....
aku tengok internet ada tajuk dalam Bahasa Inggeris jugak....
"The Temptation To Go Home"
aku terjumpa blog nie time tengah cari pasal cerita nie....
dia kata cerita nie asal cerita Korea...tapi aku tak sure pulak
nie starting dia yang aku ambik dalam YouTube....
cerita dia pasal...
Lin Pin Ru nak balas dendam dekat keluarga mentua dia....
so dia menyamar sebagai Go Shan Shan...
sebab semua orang ingat dia dah mati lemas...
so dia ambik peluang nak balas dendam la...haha~





and nie pelakon-pelakon dia.....
nama sebenar diorang aku tak tau sangat....haha~
tau tengok ja....
so nie nama watak diorang dalam drama nie...

Lin Pin Ru / Go Shan Shan

Shi Xian

Bo Lian and Shi Xin

Ai Li / Jeniffer

so selamat menonton...haha~
aku promote nie....peace~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 cOnteNgan:

Amalia Azme said...

sebenarnyer..ni crite taiwan. kalu x silap aq

Amalia Azme said...

sebenarnyer..ni crite taiwan. kalu x silap aq