*no title*

Leave a Comment
April foolllllll......
isk3....insaf la hanna....
ops...baru teringat.....
Fazira Tajudin......
happy bezday......

okey....
now is the 1st time aku online selepas 4 hari x online....
ala baru 4 hari....
tapi masalahnya rasa macam dah sebulan kot.....

kalau nak online lepas nie....
kena borrow LAPTOP and BROADBAND orang lain.....
sebab.....
broadband aku dah tak boleh nak connect.....
nak pergi terminate...
tapi....
kat Sunway kot.....huhu~
laptop pulak....
tetiba tak boleh on.....
argh...!!!!
tak tau sebab apa....
so....
aku tak nak betulkan lagi....
tunggu nanti balik rumah or after exam...
(boleh bertahan ke aku nie...??)
assigment baru siap....
sebab tue rasa nak membebel kejap....
then....
hujung minggu nie ada test pulak.....
argh...!!!
4 paper kot.....
AUD610, MAF635, MAF640 n FAR450....

dah la tak study langsung lagi....
asyik buat assigment yang tak sudah2 je...huhu~

apa lagi yang aku nak bebel ek....emmm....
banyak benda sebenarnya....
tapi....
laptop tak boleh buka.....
so....
nak buatentry pun macam tak best....
sebab....
tak boleh upload pix yang ada dalam laptop...huhu~

so....
setakat nie je la.....
aku nak tunggu Subuh....
sembahyang and then nak tidur jap....

buat assigment sampai tak sempat tidur....
(hebat kot...haha~)
sayonara~
p/s : entry yang ntah apa2.....tak sabar nak abiskan klas tuk sem nie....nak balik rumah time study week....
tetiba rasa nak balik pulak....nanti lepas final exam tak sempat nak balik dah kot....nak buat intersesi pulak....moga aku boleh grad sem nie....amin.....
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: