m0m's dad's im h0me

Leave a Comment
weeeeeeeee~
im home now....
selepas lebih kurang 2 bulan aku tak balik...
finally.....
berpeluang jugak nak balik.....


kawan-kawan aku semua tanya....
"hanna....hang balik rumah berapa la...?"
aku pun dengan yakin jawab je la
"paling kejap seminggu"
memang rindu rumah betul nie....
paling sekejap seminggu....
orang lain semua  3 4 hari jer.....hehe~
ala bukan selalu pun aku nak balik rumah....
2 bulan sekali ja....
tue pun tak tentu....
tak pernak aku balik time study week kot sebelum nie....

bukan aku saja-saja nak balik study week nie.....
banyak sebab kot.....
(banyaknya alasan....adoyai....)
1st - nak bawak balik baju-baju yang tak digunakan especially baju kurung...hehe~
2nd - lepas nie lambat lagi nak balik pulak...tunggu lepas intersesi baru balik....
3rd - duit dah tak dak....so kena balik la..hahah~ (anak yang teruk...wawa~)

lepas nie kena sediakan diri untuk final exam pulak.....
the last final exam....!!!
(final untuk intersesi lain kira la..hehe~)
start 28hb April sampai 10hb May....


Jadual final....
28/4 - AUD571 (Internal Audit)
29/4 - AUD610 (Audit and Assurance)
3/5 - MAF635 (Management Accounting)
4/5 - MAF680 (Integrated Case Study)
9/5 - MAF640
10/5 - FAR450 (Account)

then....
cuti seminggu.....
16/5 start intersesi.....
moga-moga tak dak la subjek yang tersangkut.....
AMIN.....
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: