l0g0 keDai kek~

Leave a Comment
emm....
tetiba rasa nak update blog pulak....
(tangan nie macam gatal je nak menaip keyboard laptop...hehe~)

okeylah....
sebenarnya aku baru 'settle'kan kerja design aku....
(nanti-nanti aku cerita ye..hehe~)
then....
terasa macam nak cleanup la laptop nie....
tapi....
tetiba ternampak folder 'ILA'....
(ala member matrik aku....hari tue aku slalu sangat tulis status buat logo then
hari tue dia mintak tolong aku buatkan satu untuk dia...sebab dia kena tubuhkan syarikat untuk assigment dia....then mintak tolong aku buatkan logo tul kedai kek dia)

~pix ngan member-member matrik (MCKN)..pix nie je yang aku ada..
muka budak-budak lagi kot....haha~
Ila yang berdiri kiri...pix lain dah hilang...asyik format laptop je..haha~

padahalnya....
dia mintak tolong awal bulan 2....
boleh aku terlupa langsung....
teruk-teruk....
nasib baik dia tanya aku balik dalam hujung bulan 2....
then....
dengan sepantas kilat aku terus buat la.....
(takut nanti terlupa lagi..haha~)

after 2 hours.....
siap 2 contoh....
last minit punya kerja.....

cantik ke tak aku pun tak tau....
(tapi...Ila kata cantik....hehe~)
aku terus je sent dekat dia...

nie logo yang aku buat.....



cantik tak...?? hehe~
aku lebih suka yang 2nd...
sebab macam cantik sikit dari yang 1st tue...hehe~

nie maklumat 'business' dia....

Nama kedai : Pastry Style
Nature of business : Kedai kek
Product n service oriented
(jangan cari kedai nie pulak...tak wujud pun di alam nyata...haha~)

sekarang nie aku rasa macam tak nak jadi Akauntan pulak...haha~
sebab....
dah seronok main + kerja dengan Adobe Photoshop and PhotoScape....
kalau aku nak kerja bahagian design-design nie boleh...?? hehe~
(perasan hebat sangat la tue...padahalnya orang lain lagi hebat pada hang Hanna)

p/s : hujung minggu nie ada Modul lagi....12&13 February lepas dah ada....ingatkan masuk bulan 3 boleh relax sikit tapi sama jer....macam tak wujud je weekend aku rasa....minggu depan kena pergi Karnival Bijak Wang pulak...wajib!!!...then Audit Seminar pulak....memang budak Part 8 akan busy kot setiap hujung minggu..haha~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: