sG c0ngkak, d Dataran 'n' smk pUncak alaM (part 1)

Leave a Comment
nothing t0 sayS.....
bukan sebab speechlesS...
tapi....
sebab penat....
khamis, jumaat and sabtu....
penat berjalan.....
khamis ke sG c0ngkak and party kt dataran S Alam.....
jumaat tgk wayang dgn Sara Pikah....
sabtu jadi fasilitator dekat SMK Puncak Alam....

pergh...!!!
memang penat kot....

disebabkan banyak pix yang aku nak masukkan....
so....
terpaksalah aku bahagi-bahagikan entry aku nie....
(sebenarnya pix tak ambik dari wan lagi..haha~)

so....
for this entry....
aku nak cerita pasal program di sG c0ngkak dulu....
weeee~

khamis (200111)....
sepatutnya tak de plan pun....
tapi....
tetiba k.long tanya aku and Yat....
nak ikut kak dia pergi sG c0ngkak tak...??
so....
kitorang apa lagi.....
mesti la nak....
tak kan nak duduk terperap dalam rumah nie je kot....
boring la.....

so...
dalam pukul 10am kitorang gerak....
lebih kurang pukul 11am kitorang sampai....
tak bawa apa-apa pun....
just bawa baju salin jer.....
makanan tak bawa langsung...
sebab kakak 'k.long' dah sediakan....

kira macam special guest la...hehe~
ada org dtg ambil and hantar...
(tolonglah jangan perasan cik hanna oiiii~)

so ini la resultnya....
sampai terketar-ketar sejuk mandi sungai....huh~












apa-apa pun....
janji enjoy......peace....!!

p/s : part 2 nnt aku cerita pasal party@dataran S Alam pulak ekk...penat baru balik dari SMK Puncak Alam tak habis lagi....padahalnya bukan main apa yang penat sangat pun...tapi tetap rasa penat...aku pun tak paham...adios..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: