AyahkU & bl0g

Leave a Comment
maaf entry kali nie tak de pix langsung.... :)
kalau baca tajuk entry pun dah tahu aku nak cerita pasal apa.....
pasal ayah (aka abah) aku la....

sebenarnya....
dari tahun lepas lagi.....
(tahun lepas baru lepas berapa hari je baru...hahah~)
abah suruh aku buat blog untuk dia....
so....
aku sebagai anak yang taat aka dengar kata....
tolong la buatkan untuk abah....haha~

dah la masa nak buat bukan main susah....
bukan susah sebab nak create blog...
tapi....
susah sebab....
semua address blog yang abah nak dah ada orang guna....
lastly.....
lepas 2 hari tak salah aku....
dapat la satu blog address.....

pakuku.blogspot.com
(kalau korang tak de benda nak buat melawat je la....hahah~)


apa maksud pakuku....??
ntah la....haha~
aku pun tak tau....
abah kata maksud dia....
paku aku......
kira macam dia nak paku orang la....
atau dalam bahasa yang senang paham....
blog untuk dia hentam sesiapa ja yang dia tak suka....


okey la....
dah maju la abah kiranya...
facebook dah ada....
blog dah ada....
twitter...??
abah suruh buat hari tue....
tapi....
aku yang kata tak payah...haha~
sebab...
aku malas nak buat...haha~


terus terang....
blog abah boring skit la.....
sebab.....
ayat dia macam karangan....
aku dah bagitau tadi....
lepas tue abah gelak...haha~


betul la....
sebab dia tulis aka taip jer....
perenggan pun tak de kot....
intonasi langsung la tak de....
(macam la blog aku nie berintonasi macam-macam...huh~)
semua senada ja....
maybe....
memang macam tue gaya orang tua kot..... :)
just cakap je....
straight to d point.....


lepas tue....
abah suruh carikan follower ramai-ramai untuk dia.....
(follower aku pun ada berapa orang je...huh~)
macam mana aku nak cari.....



tak kisah la....
janji abah bahgia sudah....
and....
aku pun bahgia....hehe~


p/s : sebenarnya aku baru balik dari Cherating....baru sampai pukul 7 tadi....nak buat entry pasal Cherating tak boleh lagi....bukan sebab tak de story...tapi...pix x ambil lagi dari member-member...kalau nak cerita saja mesti tak best....w/pun sebenarnya banyak sangat aku nak cerita....macam-macam benda jadi...huhu~korang doa-doa la aku cepat ambil pix....so aku boleh buat entry pasal Cherating as soon as possible...hehe~
[tahniah pemenang AJL Faizal Tahir - Hanyut (Persembahan Terbaik), Hafiz -Noktah Cinta (Vokal Terbaik & ke-3), Black & MUH - Drama King (ke-2) and Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku (Juara AJL)]
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: