pUlau amaN & seribU kali cInta

Leave a Comment
tarikh : 24/12/10
masa : after Zohor aka Sembahyang Jumaat


okey....kali nie entry pasal Pulau Aman.....
maklumlah tengok cerita 1000 kali cinta....
terasa macam nak pergi la pulak...hehe~
walaupun sebenarnya....

Pulau Aman tue tak sampai 1/2 jam dari rumah aku..haha~
tapi....

baru sekarang nak pergi....


~ferry utk ke Pulau Aman~

~Pulau Aman~



~jetty ke Pulau Aman~



tak kisah la...
janji pergi....

so....
this is The Family trip....
weho0o0.....

ferry bot untuk ke Pulau Aman sentiasa ada....
sebab....
dia depend on demand....
so...
tak payah risau la....


tambang...??
kanak-kanak RM4....
dewasa RM6....
tambang pergi balik.....


perjalanan lebih kurang 15 minit jer....
macam dari Pantai Merdeka ke Tanjung Dawai....
nampak je Pulau tue dari tanah besar....


dalam pukul 4 pm juga la kitorang sampai....
ye la....
pergi buat lesen adik aku dulu.....
tue yang lambat sikit tue...
so bila dah sampai apa lagi.....

its time to take a picture la....
maklumlah semua hantu camera...haha~

~sementara menanti bot ke Pulau Aman~

~tunjuk pe tue...???~

~atas bot~

~bukti nie...bukan pix edit....haha~

~selamat menjejakkan kaki ke Pulau Aman~

~semangat sangat nak ambil pix sampai terjatuh....haha~

~dah pulau conform pix dekat pantai jer..haha~


~kat atas bot~



 

 ~ 3... 2... 1... action...~


then...
sempat juga la makan mee kuah udang & nasi goreng udang...
sedap....
udang BESAR-BESAR punya.....
memang tak menyesal la.....

 
~mee udang...nyummy....~


then....
lebih kurang pukul 6 pm kitorang balik.....
that was a sweet memory.....
love my family..... <3
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: