itS my b0rn day

Leave a Comment
Happy birthday to me....
Happy birthday to me...

ops....
silap la....
sepatutnya....

Allah selamatkan saya....
Allah selamatkan saya....
Allah selamatkan Hanna....
Allah selamatkan saya....

finish.....
okey...
hari nie my 22nd bezday....
muda lagi tue...haha~

nothing special....
sebab....
aku jarang sambut bezday sebenarnya....
kalau ada orang ucap happy birthday pun dah ok....
hari nie tak ada apa yang special....
(walaupun call maxis free, aku tak call sapa-sapa pun...sebab aku kesian dekat maxis kot..haha~alasan tak boleh diterima...) 

macam hari-hari lain juga....
pagi tadi pukul 11 lebih pergi kedai abah...
tolong sikit-sikit....
(tolong habiskan elektrik sebab aku layan internet jer yg lama..haha~)
kalau ada yang nak print ker....
beli surat khabar or buku ker....
apa-apa je yang dijual kat kedai la..hehe~

tapi...
hari nie pukul 2pm dah balik rumah...
sebab....
nak ikut abah and mak pergi Seberang Jaya pulak...
buat apa...??
(aku just sekadar nak menyemak dalam kereta je la...haha~)

abah nak pergi SSM...
ada problem sikit dengan pendaftaran perniagaan dia tue....
so...
kena bawa mak sekali....
sebab berkaitan dengan mak....
(apasal aku melalut pasal hal SSM pulak nie...argh!!!)

then....
singgah rumah Mak Cik aku kejap....
biasa la....
kalau dah pergi dengan parents...
mestilah nak singgah rumah saudara-saudara jugak kan....hehe~

lepas tue....
time balik abah beli KFC.....
dia kata nak belanja KFC sebab bezday aku....weeee~
(gembira plus terharu sampai rasa macam nak melompat-lompat ja...okey hiperbola...haha~)


thats all....
tentatif aku untuk hari ini....
tak semestinya bezday kita tentatif kita kena lain dari yang lain....
because sometimes.....
normal life is more interesting....
bukan semua orang kehidupan hari-hari dia sama dengan orang lain....

tahun nie baru genap umur aku 22 thn....
dalam 22 hari lagi dah masuk tahun baru....
so...
umur dah bertukar la....
(walaupun my born day tak sampai lagi...huhu~)

moga kehidupan aku bertambah baik lepas nie...amin.....


p/s : teringat dekat budak-budak Candy Star....sebab selalunya kalau ada bezday budak rumah mesti akan sambut....main tepung....main simbah air....makan kek....semua la.....miss you all....hope tahun depan walaupun kita dah tak duduk sekali masih ada aktiviti-aktiviti yang macam dulu-dulu.....love you all....muahh~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: