MERDEKA!!!!

Leave a Comment
26/10/2010....
9.30am....

Dr Azizah datang office aku...
siapa Dr Azizah...???
lecture yang nak evaluate praktikal aku la...
then aku n tyah pergi sembang-sembang kejap dgn dia...
serah semua form yg ada...
summary, employer evaluation etc....
then bos balik office..(aku pun tak tau dia dari mana...)
so kami bertiga masuk bilik bos...(aku,tyah n Dr Azizah)
En. Rizal aka bos aku isi employer evaluation form...

Bos: markah yang saya bagi untuk evaluation nie ada effect ke dgn result diorang..??
Dr Azizah: tak de pun...just nak tau feedback dari majikan sahaja...
(dlm hati..kalau ada effect bos aku nak bagi teruk-teruk ke...isk3...)

Dr Azizah: kamu nak saya bagi lulus ke fail...???
aku & tyah senyum je la...
tp dalam hati takut juga kalau-kalau Dr Azizah bagi fail..huhu~

lepas lebih kurang 1/2 jam...Dr Azizah balik....

Yaho0o0o0....!!!!

merdeka!!!!

praktikal dah lepas... (dah lepas ker..??? ada 1bln lagi kot)
nasib baik aku nie agak baik...
kalau tak...
mesti aku dah ponteng keje...
mesti aku dah tak buat kerja...
mesti aku dah tunjuk belang....

tapi apa-apa pun...
Rizuwan & Partners dah jadi sebahagian hidup aku...
sebab banyak aku belajar dekat sini....
Thanks....!!!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: