akU gila kemeJa!!!

Leave a Comment
kalau baca tajuk pun dah tau aku nak story apa....
tu la kenyataannya...
aku dah suka kemeja sekarang...
maybe sebab

1st : aku malas nak pakai baju kurung pergi pratikal kot....
2nd : nak naik moto senang...
3rd : lebih SELESA...haha~

dulu aku memang anti betul kemeja sebab....
rasa macam seksi..haha~
tapi sekarang aku suka sebab dah banyak jenis kemeja dah ada kat dunia nie...
and the most important thing menepati citarasa aku...haha~

 pix sekadar hiasan..haha~sbb aku malas nk ambik pix baju aku...peace..

yang paling terkejut and aku tak boleh percaya ialah....
aku dah beli TIGA helai kemeja dalam masa SEMINGGU....argh!!!

dah la sekarang nie tengah tak de duit tapi ber'shopping' macam banyak duit...haha~
so aku tak tau la nak makan apa lepas nie...maybe makan maggi je..haha~
tak de maknanya aku nak makan maggi je setiap hari...
tak de duit macam mana pun makan tetap kena makan...
perut sendiri sapa nak jaga oii...kalau bukan diri sendiri...haha~
so thats all.....daaaa...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: