Zo0 Negara & MasjId JameK

Leave a Comment
aku rasa weekend aku kali nie la yang memang betul-betul penuh dengan aktiviti....
apa tak nya...sabtu and ahad keluar pagi balik petang or malam...pergh...memang hebat la....
tak percaya???its okey....

Tarikh : 07 Aug 2010
Tempat : Zoo Negara

Hari sabtu lebih kurang pukul 10.45am...aku dgn kawan-kawanku bertolak ke zoo negara...
mesti pelik kan kenap pergi zoo negara padahal semua dah besar-besar ot...hahha~

jawapannya sebab kat mana lagi tempat yang kita boleh duduk lepak, makan and borak...
kalau pergi shopping conform duit melayang sekalikan...so pergi je la zoo...lagipun macam kenal sgt je binatang-binatang kt dalam zoo tu...hehhe~

kitorang sampai dah dekat tengahari la juga...so terus jalan dlm zoo la...nak buat apa lagi kan...
makanan pun semua dah bawa bekal...hahha~so sambil jalan sambil makan and tak lupa tangkap gambar la...
rugi la jalan jauh-jauh xtak tangkap gambar...hahha~

sah aku masuk zoo berbayar...bukan seludup punya...haha~

ikan apa tah nama dia...aku pun tak ingat...huhu~


katak-katak yang statik je bila tau aku nak ambil pix...

penguin-penguin yang comeyy~~~

nie pix tapir tapi aku confius betul apa benda yang dlm bulatan merah tu????

cantik kot ular-ular nie...

 kura-kura gergasi...lembab giler jalan...haha~

pictures time....say chesszz

aku rasa kitorang la yang paling lama duduk dalam zoo tu...ye la kitorang keluar pun dalam pukul 5.00pm...
tapi tu pun bukan balik rumah terus..singgah rumah amy dulu...

rehat jap...
then teruskan perjalanan...
makan malam@UpinDanIpin....hhhaha~then baru la berakhir journey kitorang hari tu....

Tarikh : 08 Aug 2010
Tempat : Masjid Jamek

yup...hari ahad pun berjalan juga...kali nie pergi masjid jamek pula...sebenarnya aku tak de benda sangat pun yang nak beli...

tapi...
dah housemate aku semangat sangat aku pun ikut je la...tak sedap pulak nanti...dah janji so pergi je la...
apa yang aku borong????

tak de apa pun...aku just beli dompet baru@RM10...itu aja...
yang lain duit aku habis sebab makan je...hahah~

housemate aku memang shopping habis...tak tau la berapa ratus duit dia yang dia belanja...
tak kisah la...ikut diri sendiri la...lagipun aku bukan nak beli apa sangat pun untuk raya...
baju kurung yang buat untuk praktikal pun banyak lagi...yang pentingnya money x de...hahah~
kang kalo aku belanja lebih tak de duit untuk makan pula...hahha~


tak kan nak makan pasir pula kot...
kalo pasir tu boleh makan aku makan je..tapi masalahnya x boleh nak makan...
so kena la simpan duit tu...tak kan nak raya je baru boleh shopping kot...
lain kali pun boleh kan???

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: