adikkU patah tGn

Leave a Comment
sebenarnya aku ingat x nak cerita hal adik aku patah tangan nie...

tapi...
macam dah bertambah teruk je...
adik aku tingkatan 1...baru je duduk asrama tahun nie...
biasa la..budak-budak excited duduk hostel...
ada ke patut main bola dalam dorm...

konon-kononnya terrer la tu..jadi pnjaga gol...
alih-alih bola dapat buah tgn...
saja je nak join aku yg dah patah tgn la tu...

tapi yang tragisnya...dah la patah pas 2 tangan dia x masuk elok plak tu...
kalo x mesti x kna duduk hospital...

semalam abah call cakap adik aku kena duduk hospital sbb tangan x masuk betul..
ingat hari ni dah boleh keluar la..alih-alih...
kena tahan lagi sehari...tangan dia x masuk betul jugak lagi...

so doktor bagi dadah pe tah biar dia lali then buat tgn dia cam anak patung la...
mintak-mintak masuk elok la lepas nie..kalo x jadi anak patung lagi la dia...
kena lanyak ngan doktor lagi la...huhu~
so apa-apa pun jom la kita doa-doakn adik ak boley keluar hospital esok...
amin...

p/s:kesian kot asyik kena bubuh dadah ja..kang x pasal-pasal ketagih pulak..huhu~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: