puiSi la pUlaK~~

Leave a Comment
Puisi nie bukan aku yang buat...
Cik Putri Nia yang buat....
Dah dia suruh masukkan dalam page nie so aku pun masukkan je la...huhuh~
x kisah la apa-apa pun....
Enjoyyyyy.....


Kasihku..

Ku biar kalam berbicara
Menghurai maksudnya dijiwa
Agar mudahku mengerti
Segala yang terjadi
Sudah suratan Ilahi
Ku biarkan pena menulis
Meluahkan hasrat dihati
Moga terubat segala keresahan dijiwa
Tak pernah kuingini
Aku telah pun sedaya
Tak melukai hatimu
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin
Berderai bagaikan kaca



jap-jap....
Aku rasa cam kenal ja ayat-ayat nie...
bukan nie lagu ke...lagu apa aku tak ingat la plak...
tapi kalau betul lagu bukan hak cipta sendiri la kan...
boleh kena saman cam nie...apa-apa pun x kisah la....
janji enjoyyy...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: