pRaktIkal 0h praKtIkal ^^

Leave a Comment
Wah....cepatnya masa berlalu....tak sangka aku yang aku dah nak masuk sem7...wawawa~

Sem7 = praktikal time....

Semua barang dah siap sedia cuma tinggal untuk aku guna ja...hahha..Apa barang yang dah siap sedia tu ????
Apa lagi kalau bukan
baju kurung baru = 5 pasang (pergh kalah nak raya..hahha~)
beg baru = 2 buah (praktikal pun kena beg baru ke???)
kasut = guna yang interview aritu je la....
tudung = tudung itam aku kang banyak...(kalau aku rajin nanti aku pakai la warna lain...hahha~)


Persiapan fizikal semua insyallah dah siap kot...yang tak prepare apa-apa lagi persiapan mental la....wawawaw~
Apa yang aku nak prepare pun aku tak tau macam mana aku nak prepare diri aku..huhu~
Mintak-mintak semua berjalan dengan lancar sudah...tapi...
Insyallah semua ok kot...sebab...
aku bukan praktikal sorang-sorang....nak takut apa...huhuh~
Saja buat ayat nak sedapkan hati...huhuh~

Tapi tak kisah la...
Praktikal 6 bulan (Jun - November) lepas tu ada 1 sem lagi and then habis....
wawawa~
Dah lama dah rupanya aku study...dah grad nanti keja pulak...huhuh~

Apa-apa pun tak kisah la...
Yang penting tempuh segalanya dengan hati yang tenang....
chaiy0k-chaiy0k hanna...
U can do it....
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 cOnteNgan: